torsdag 24. mars 2011

You are back, but my feelings never went away

Du er tilbake, akkurat som om ingenting har hendt. Jeg er fortsatt her, for deg og du har meg akkurat der du vil. Jeg vet så godt at jeg burde se over deg, ignorere deg som du ignorerte meg i over en måned. Men det er vanskelig, når du snakker til meg er det umulig å gå vekk fra deg. For jeg kunne brukt resten av dagen min på å snakke med deg, og du vet det så alt for godt. Så enda en gang bruker du meg, å jeg gjør ingen ting med det, jeg stopper det ikke. Selv om jeg godt vet hvor dette kommer til å ende. Jeg, sittende å tenke på hvor dum jeg har vært, og du med en ny jente. Det gir ingen mening, men det gjør ikke mine følelser heller....

-------------------------------------------------------------------------------

Your back, just like nothing happened. I’m still her, still her for you, and you have me just where you want. I know that I just should se past you, through you. And I should ignore you, just the way you ignored me for a month. But it’s hard, when you talk to me it’s impossible for me to take off. Because I could spend the rest of the day standing there talking to you, and you know that. So once again you use me, and I don’t do a thing about it. Although I know how it’s all going to end. Me sitting there and thinking of what a fool I have been, and you with a new girl. It doesn’t make sense, but neither does love…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar