onsdag 20. oktober 2010

Beautiful, like the rest of them

Ikke se, kan du ikke se at jeg prøver å gjemme meg. Gjemme meg fra alle de tynne menneskene rundt meg, selv om det er litt vanskelig siden de alle er så tynne. Bare ben, vakre ben, de høye kroppene strekker seg mot taket. Imens jeg står her, nei, jeg står her nede. Lubbene lille meg, bare står her i midten og beundrer dem. Den finnes ikke noe som ikke er vakkert på dem, de er som perfekte Barbie dukker. Sånn som alle vil ha og alle vil være. Og jeg, som mange andre jenter har lyst til å bli så perfekt. Ha folk som snur seg i gangene, få oppmerksomhet for å være vakker.

Jeg prøver fortsatt å blande meg i mengden, men det er litt vanskelig siden alle her er størrelse 0 og det er ikke jeg. Det spiller egentlig ikke noen rolle hvilken størrelse jeg bruker så lenge jeg har et tall, ikke ett 0. Så jeg skal prøve. Jeg skal ikke lenger være den som trenger å gjemme seg, jeg vil stå fram som resten av dem. Ben er vakkert, å du finner ben kun hos tynne mennesker.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Don’t look, can’t you see that I’m trying to hide. Hide for all the skinny people beside me, although it’s a little hard, since they are all so small. Just bones, beautiful bones, their tall bodies are stretching to the top of the roof. While I’m standing here, no, down there. Chubby little me, just standing in the middle and adore them. There is nothing that isn’t beautiful on them, they are like perfect Barbie dolls, the one all girls want to have and want to be. And I, like many others girls want to be just that perfect. Make heads turn I the hallway, get attention for beauty.

I’m still trying to blend in, but it’s kind if hard since here everyone I size 0 and I’m not. It doesn’t really matter what size I am as long as I am a number, not a 0. So I’ll try, if there’s a will there’s a way! I’m no longer going to be the one that has to hide, I want to stand out like the rest of them. Beauty is bones, and you only find bones on a skinny body.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar